Tweede dag in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annemiek Veen - WaarBenJij.nu Tweede dag in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annemiek Veen - WaarBenJij.nu

Tweede dag in San Francisco

Door: Annemiekvv

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

30 Juni 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Zaterdag 28 juni

Na een erg goede vlucht ben ik aangekomen in San Francisco. Ik moest voor de derde keer die dag door de douane. Vanaf het vliegveld had ik een transfer geregeld. Helaas stond deze beste man er nog niet. Toen brak het zweet toch wel bij mij uit. Hoe moest ik dit nou weer regelen? Mijn telefoon deed het nog niet, daar kon ik dus niet mee bellen. Na als maar heen en weer gelopen te hebben en nog steeds niemand gevonden te hebben. Ben ik maar naar de Informationoffice gegaan. Gelukkig was het meisje erg behulpzaam en ik mocht gebruik maken van haar telefoon. Ik belde het emergency-nummer van EF. Gelukkig kon het snel geregeld worden en stond er met een kwartier een taxi voor mij klaar. Door de chauffeur werd ik naar the Hub gebracht. The Hub bevindt zich 5 min. lopen vanaf Market Street.
In the Hub ik werden mij de regels verteld, hebben ze mij een rondleiding gegeven en uitgelegd waar ik een supermarkt kan vinden.
Omdat ik erg moe was heb ik maar noedels gehaald. De noedels heb ik opgegeten in the Hub.
Zondag 29 juni

Vandaag was ik al erg vroeg wakker, en besloot ik maar vroeg te gaan ontbijten
Na het ontbijt ging ik eerst maar eens bekijken waar ik vandaag naartoe wilde. Ik besloot om naar Market Street te gaan ik had al van mensen gehoord dat daar net als in Nederland de Gay Pride is was.
Het leek mij dan ook wel leuk om daar nog even naartoe te gaan. Het was er erg gezellig en heb met erg veel bewonderding staan kijken hoe mensen zich kleden, of juist niet kleden!
Ik had het daar na een uurtje ook wel weer gezien en besloot toen om naar the Pier te lopen. Hier heb ik nog zo'n twee uur gezeten. Ik had een boek en wat drinken meegenomen, ik vermaakte me dus wel!

Voor vanavond ben ik meegevraagd door een huisgenootje om mee te gaan eten. Ik ben erg benieuwd waar ik terecht zal komen.

Morgen begin ik eerst nog met een tour door de stad. Vanaf dinsdag starten de lessen, ik ben zeer benieuwd hoe deze lessen eruit gaan zien.



  • 30 Juni 2014 - 08:11

    Hjbeuling:

    Wat geweldig even iets van jou te horen.Je bent een kei.Misschien is ons emailadres ook nog wel hjbeuling@hetnet.nlWij zijn aan het pakken en gaan een paar dagen naar Twente
    Hou je taai en leer ze Opa en Oma

  • 30 Juni 2014 - 09:33

    Ina:

    Hi meid, ik zie je al helemaal zitten daar aan de Pier, boekje, drinken en.... vrijheid. Wow, goed hoor. Veel succes met je eerste lessen. lfs van Ons uit Rooi.

  • 01 Juli 2014 - 22:50

    Paulien:

    Hee miek,
    Fijn zo'n uitgebreid verslag te krijgen, klinkt lekker relaxed.
    Hoe was je eerste lesdag?
    Zijn er veel leuke mensen daar?
    Geniet maar van het lekkere weer, en de mooie omgeving.
    Maak je vooral niet te druk, dan komt het allemaal wel goed!

    xx Paulien

  • 02 Juli 2014 - 13:32

    Ilse:

    Super leuk annemiek!!
    Geniet van de reis :)
    xx

  • 07 Juli 2014 - 10:22

    Marion:

    Hoi Annemiek!
    Het avontuur is dus begonnen. Leuk te lezen dat je al wat onderneemt en ook al met een huisgenootje mee gaat eten. Gezellig. Heb een hele mooie en leuke tijd in San Fransisco.
    Liefs, Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Mijn laatste week SF

07 Juli 2014

Eerste weekje SF

02 Juli 2014

The first schoolday

30 Juni 2014

Tweede dag in San Francisco

28 Juni 2014

Waar begin ik aan?
Annemiek

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 2373

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: