Eerste weekje SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annemiek Veen - WaarBenJij.nu Eerste weekje SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annemiek Veen - WaarBenJij.nu

Eerste weekje SF

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Woensdag 2 juli
Mijn schooldag begon om 9.35u en ik nam de bus om 08.30u. Mijn les begon met een cultuur les, erg interessant! Na de les had ik twee tussenuren samen met Sofia ben ik in de buurt van school wat sushi gaan eten. Om 13.00u begonnen mijn volgende lessen weer. Na de lessen ben ik samen met Sofia wat gaan eten in de buurt van the Hub.

Donderdag 3 juli
Mijn lesdag begon om 08.00u en was afgelopen om 12.30u. Na de lessen ben ik samen met klasgenoten iets gaan eten in een restaurant aan het water. Toen zijn we met de bus naar Chinatown gegaan. Deze plek viel me erg tegen.
Voor de avond stond een activiteit gepland met EF. We gingen naar de Exploratoruim een erg leuke en interessante plaats. Na dat activiteit zijn we met een groep wat gaan eten bij het Hardrock Café.

Vrijdag 4 juli, 4th of July
Heb ik wat huiswerk gemaakt wat gerelaxt in the hub. In de middag ben ik samen met wat mensen naar een soort BBQ gegaan. Om ongeveer kon je de vuurwerkshow zien, echt super nice! Ik heb de vuurwerk show in Fishemans Warf gezien.

Zaterdag 5 juli
Het was de dag dat Costa Rica tegen de Nederlanders moest spelen. De wedstrijd heb ik samen met andere mensen van Ef gekeken. Het was erg gezellig. Na de overwinning ben ik lekker een boek aan het water gaan lezen. En nam de bus terug naar the Hub. Helaas lette ik even niet goed en was ik mijn halte al voorbij. Toen ben ik maar gaan lopen. Tijdens mijn tocht heb ik nog wat leuke cadeautjes gekocht.
Toen ik in the Hub aankwam zat Sofia daar we zijn samen wat gaan eten bij het Indiaanse restaurant waar ik eerder al had gegeten.

Zondag 6 juli
Samen met Sofia ben ik naar de Golden Gate park gegaan. En hebben daar een aantal prachtige bloemen en tuinen bekeken. Toen zijn we met een taxi naar the Golden Gate Bridge gegaan. Helaas was het daar erg mistig en kon je the Bridge niet goed zien. Toen zijn we naar Place of Fine Arts gegaan. Dit is echt één van de meeste mooie plekken in de wereld die ik ooit heb gezien.
We zijn terug langs het water naar Fishemans Warfs gelopen en hebben daar heerlijk gegeten. Nu moet ik nog wat huiswerk maken. Er moet ook gewerkt worden, het is niet alleen maar vakantie vieren!

  • 07 Juli 2014 - 21:04

    Theo Van Berkel:

    Hi Annemiek! Wat leuk om te lezen dat je zo geniet. Waar ik benieuwd naar ben is of je lessen goed volgen. Valt het je mee of tegen? Je moet nu hè. Het leuke is dat iedereen in hetzelfde schuitje zit.
    Enjoy! Theo

  • 08 Juli 2014 - 13:35

    Oma Beuling:

    Fijn,dat je geniet van al die bijzondere dingen. En leer je ook wat? Je moet in ieder geval wel steeds engels spreken.En dat is prima. Wij gaan 3 dagen naar Deventer. Wat duurt het nog lang voor je weer terug bent en over alles kunt vertellen. Liefs Oma

  • 09 Juli 2014 - 19:40

    Lucy:

    Hey meid,

    Wat een ongelovelijk avontuur ben je aangegaan, en zie.........het is leuk en je leert ontzettend veel!
    Ben eigenlijk best wel een beetje jaloers dat jij die stap hebt druven nemen en ik niet toen ik jou leeftjd had. Have fun meid en hou ons op de hoogte.
    Liefs Lucy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Mijn laatste week SF

07 Juli 2014

Eerste weekje SF

02 Juli 2014

The first schoolday

30 Juni 2014

Tweede dag in San Francisco

28 Juni 2014

Waar begin ik aan?
Annemiek

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 2378

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: