Waar begin ik aan? - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Annemiek Veen - WaarBenJij.nu Waar begin ik aan? - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Annemiek Veen - WaarBenJij.nu

Waar begin ik aan?

Door: Annemiekvv

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

28 Juni 2014 | Nederland, Schiphol

Lieve mensen,

Daar zit ik dan helemaal alleen op Schiphol! Papa, mama en Paulien hebben mij uitgezwaaid. Super lief natuurlijk. :)
En daar staan dan opeens: Dirk Jan, Tanja, Iris, Frank en Rik ook nog, zij vliegen vandaag naar Suriname. Nadat ik ook nog afscheid van hun heb genomen, moet ik het nu helemaal alleen doen.

De aankomende twee weken verblijf ik in een Hub. Dit is een soort Campus voor alle studenten van de Talencursus organisatie EF. In the Hub deel ik samen met een andere studente een kamer. Ik ben natuurlijk erg benieuwd wat voor studente dit zal zijn.

Waarom ik aan deze cursus begin vraag ik mij de afgelopen twee uren erg vaak van. Steeds zeg ik dan weer tegen mezelf: 'jij wilt je Engels verbeteren en doe het dan ook!'

Lieve mensen, ik hoop mijn volgende reisverslag in the Hub te schrijven. En zal proberen om al mijn toekomstige avonturen met jullie te delen.

Liefs,

Annemiek




  • 29 Juni 2014 - 08:40

    Alette:

    Lieve Annemiek,
    Een hele ervaring en uitdaging.
    Heel veel plezier en succes met de cursus.

  • 29 Juni 2014 - 12:14

    Lucy Huizinga:

    Hey jonge dame, wat ontzettend goed van je dat je deze reis bent begonnen. Beetje bijgekomen van het tijdsverschil? Wens je ontzettend veel plezier. Liefs en tot gauw. Lucy

  • 29 Juni 2014 - 21:05

    Marian:

    Lieve Annemiek,
    Je kunt het en het gaat je lukken!!
    Fantastisch dat je het doet!! Kanjer.

  • 01 Juli 2014 - 23:21

    Ingrid:

    Hey Annemiek, wat ben je toch een topper hè!!! Super dat je deze uitdaging aangaat en dat helemaal in je eentje. Respect! Go go go Annemiek, je kunt het. En..... vooral genieten hè. Dat doen wij hier ook van jouw verhalen. Heerlijk om te lezen wat je doet en waar je bent. Groetjes Emma & Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Mijn laatste week SF

07 Juli 2014

Eerste weekje SF

02 Juli 2014

The first schoolday

30 Juni 2014

Tweede dag in San Francisco

28 Juni 2014

Waar begin ik aan?
Annemiek

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 2381

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: